۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

توضیح درباره مولفه های کمپین

پس از آنکه این کمپین آغاز به کار کرد تعدادی از دوستان مسئله مهمی را به درستی متذکر شدند. دغدغه این دوستان این بود که چرا افراد مختلفی از دو بلوک سیاسی رقیب در یک کمپین حضور دارند و چرا دیگر کاندیداها در این کمپین نیستند.
در خصوص مسئله اول باید گفت از آنجا که انتخابات سوئد به صورت حزبی برگزار می شود یک فرد فقط می تواند به یک حزب رای بدهد و این امکان را ندارد که افراد مختلفی را از احزاب متفاوت انتخاب کند.به همین خاطر این کمپین جناح بندی های سیاسی را مغشوش نمی کند و از مردم نمی خواهد که نظر خود را تغییر داده و به حزب یا بلوک خاصی رای دهند.
این کمپین صرفا از کسانی که می خواهند به احزاب سوسیال دموکرات و یا فولک پارتی رای دهند می خواهد که مقابل نام این چهار نفرعلامت بزنند تا آرای شخصی شان  بالا برود.پس طبیعتا بحث گرایش و جناح بندی های سیاسی کماکان سرجای خود می ماند و افراد حزبی را که مورد نظرشان است بر می گیزنند.
در خصوص اینکه چرا سایر کاندیداهای ایرانی در این کمپین حضور ندارند باید اشاره کرد که دو مولفه برای انتخاب افراد وجود داشت. یکی اینکه جوانان مد نظر ما بودند و به این خاطر کاندیداهای میان سال در این کمپین قرار نگرفتند و مولفه دیگر این است که ما افرادی را مد نظر داشتیم که در طول یک سال گذشته از جنبش آزادی خواهی مردم ایران حمایت کردند به این دلیل نیز کاندیداهایی که در طول سال گذشته در این راستا حمایتی انجام نداده و یا حتی از جمهوری اسلامی حمایت کردند در این کمپین حضور ندارند.
ما از عزیزانی که به طرق مختلف دغدغه خود را بیان کردند سپاسگذاری می کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر